Naša spletna trgovina uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo in priporočamo vam, da sprejmete njihovo uporabo in si tako zagotovite brezhibno delovanje naše strani.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.palaca-sprostitve.si
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Palača Sprostitve d.o.o., Ulica 6. junija 12a, 1295 Ivančna Gorica (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletna trgovina Palača Sprostitve je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je kupec v spletni trgovini Palača Sprostitve. Palača Sprostitve in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji, v kolikor kupec kupuje v veleprodajnem delu spletne trgovine pa se lahko pogoji nakupa in ostala medsebojna razmerja dodatno posebej opredelijo s sklenitvijo pogodbe.

Načini plačila:

  • Plačilo po predračunu - Če ste se odločili za plačilo po predračunu, vam bomo na vaš elektronski naslov poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun, bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo. Izbrane proizvode lahko plačate tudi prek mobilnih ali spletnih bank npr. Klik, ABAnet.
  • Plačilo po računu – možno za pravne in fizične osebe, ki so s ponudnikom  sklenile pogodbo o redni dobavi blaga.

Ponudnik izda račun v elektronski in/ali papirnati obliki in ga pošlje na naslov kupca.  Kupec lahko morebitno reklamacijo uveljavlja ob predložitvi kopije računa. 

Cene v spletni trgovini


Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.  Veljajo cene objavljene s strani podjetja Palača Sprostitve d.o.o. v času, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini, v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. Cene objavljene v spletni trgovini Palača sprostitve veljajo le za nakupe preko spletne trgovine in se lahko razlikujejo od cen v ponudnikovih prodajnih poslovnih enotah. Nekatere slike proizvodov so simbolične. Poštnina ni vračunana v ceno izdelka in jo plača kupec. V primeru, ko gre za končnega kupca, katerega vrednost enkratnega nakupa izdelkov presega 25 EUR plača poštnino ponudnik.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Končni kupci lahko naročeno blago brez pojasnila (brez navedbe vzroka) vrnejo v tridesetih dneh. Kupci, ki so pravne osebe oziroma fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, lahko naročeno blago brez pojasnila vrnejo v 15 dneh. Naslov za vračilo blaga:  Palača Sprostitve d.o.o., Ulica 6. junija 12a, 1295 Ivančna Gorica. Denar za vrnjeno blago vam bomo vrnili najkasneje v petnajstih dneh od vrnitve blaga. Kupec je dolžan ponudniku sporočiti svoj  osebni oz. TRR za vračilo denarja. Stroške, ki nastanejo ob vrnitvi in stroške dostave ne vrnemo – nosi jih kupec. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika v petnajstih dneh od prejetja blaga po elektronski pošti na e-naslov info.palaca@gmail.com. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa. Blaga, ki je poslano z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti.

V kolikor kupec z izdelkom ni zadovoljen, ga lahko takoj po prvi uporabi (in običajni količinski porabi za eno uporabo), vendar v roku 30 dni od prejema blaga, vrne ponudniku na način in naslov zapisan v prejšnjem odstavku, ponudnik pa kupcu vrne kupnino na način opisan v prejšnjem odstavku ali kupcu na njegovo željo pošlje drug izdelek. Ponudnik si vseeno pridržuje pravico, da odprtega in delno porabljenega izdelka ne sprejme v reklamacijo, v kolikor meni, da reklamacija ni upravičena (npr. nepravilna uporaba s strani kupca).

Odločitev za nakup posameznega izdelka

Informacije o posameznem izdelku lahko kupci preberejo v spletni trgovini.  Za svetovanje smo dosegljivi na GSM 031 252 011, lahko pa tudi preko e maila: info.palaca@gmail.com.

Naročilo


Ponudnik kupcu zavrne naročilo maksimalno v petih delovnih dneh od prejema kupčevega naročila. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku. V kolikor je naročeno blago na zalogi oz. dobavljivo v dveh delovnih dneh od prejema naročila, ponudnik kupca ne obvešča o potrditvi naročila in mu v najkrajšem možnem času blago pošlje na njegov naslov.

Pošiljanje blaga in stroški dostave

Ponudnik pošlje kupcu blago preko pogodbenega partnerja. Če kupec blaga ne prejme v 7 dneh od oddaje naročila in tudi ne prejme zavračila naročila od ponudnika, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru razišče, kaj se je s pošiljko zgodilo  in o tem obvesti kupca.

Reklamacije in pritožbe

Če je blago, ki ga kupec prejme neuporabno ali poškodovano ga lahko v tridesetih dneh vrne. Če je mogoče, ga ponudnik zamenja, v nasprotnem primeru pa vrne denar. Pošiljki mora kupec priložiti kopijo računa, natančen opis poškodbe oz. napake na izdelku. Reklamacija se ne prizna, če ponudnik ugotovi, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja.

Uporabniki se lahko v primeru težav pritožijo na GSM 031 252 011   ali po elektronski pošti na e-naslov: info.palaca@gmail.com. Ponudnik bo najkasneje v petnajstih dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.

Garancija


Artikli imajo garancijo le, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija velja le ob striktnem upoštevanju navodil na garancijskem listu. Roki, do katerih garancija velja so navedeni na garancijskem listu oz. računu. Če ima artikel garancijo, je to navedeno v opisu na spletni strani, če te informacije ni, pomeni, da artikel garancije nima.

Pravica do zasebnosti

Vsi osebni podatki se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb, prospektov, itd. osebni podatki ne bodo predani tretji osebi. V kolikor ne želite prejmati naših reklamnih gradiv, to označite ob oddaji naročila in vašo željo bomo spoštovali.

Ponudnik lahko komunicira z uporabnikom telefonsko, po elektronski pošti oz. preko drugih sredstev za komuniciranje na daljavo, razen če mu to uporabnik prepove.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

Dostopnost artiklov

Običajno so artikli dostopni v treh do sedmih delovnih dneh, vendar si ponudnik  pridružuje pravico, da izdelek dostavi v roku tridesetih dni. V kolikor v treh dneh od prejema naročila ponudnik ne more oddati pošiljke za kupca, obvesti kupca o predvidenem roku dobave blaga.